תוצאות החיפוש שלך

קריירה שניה – דווקא בתחום תיווך הנדל"ן!

פורסם ע''י עופר לוינשטיין ב ינואר 29, 2021
| 0

שוק העבודה בישראל מתאפיין בדינמיות וגמישות, כאשר אנשים רבים בוחרים בזמן מסויים לעשות שינוי מקצועי ולפתח קריירה שניה. זאת, אם בשל שחיקה במקום העבודה הנוכחי, תחושת מיצוי מהמקצוע, העדפה להיות אדון לעצמם, או רצון ללמוד ולהרחיב אופקים.משרד רי/מקס שירז נדל"ן מצרף סוכנים נוספים לפעילות בירושלים והסביבה.

במסגרת החיפוש אחר קריירה שניה, יש שאיפה למצוא מקצוע בעל פוטנציאל הכנסה גבוה ורווחי, כך שרבים פונים לעולם הנדל"ן בכלל ולמקצוע התיווך בפרט. זאת, משום שזהו תחום פופולרי, מאתגר ומעניין, המאפשר עבודה במתכונת של עצמאי ושליטה מלאה על הזמן הפנוי. המעבר לתחום זה הוא יחסית פשוט, שכן ניתן להצטרף לקורס מקצועי ולרכוש את הידע העיוני וארגז הכלים הדרושים על מנת להשתלב בתחום בצורה מהירה וזמינה. למרות שמדובר בצעד המצריך השקעה של כספים וזמן,זו הזדמנות מעולה לפתוח בעיסוק חדש ומעניין ולצמוח מבחינה אישית.

קיימות סיבות רבות מדוע כדאי לבחור דווקא בתחום תיווך נדל"ן, במגזר הפרטי ו/או העסקי –

  1. יכולת בניית העסק: על פי רוב, במקצוע התיווך כל אחד אחראי לעצמו, מתבסס ומרוויח על פי הישגיו האישיים. קצב הבנייה של העסק ופיתוח השם והמוניטין הוא בידיים של המתווך, אופי העבודה הוא גמיש ואין דרג מנהל שנותן הוראות מה לעשות.
  2. פוטנציאל ההכנסה: בתיווך נדל"ן אפשר להגיע לרמת הכנסות משביעת רצון בפרק זמן יחסית מהיר (בהשוואה לעסקים אחרים), זהו עיסוק שנותן תחושת ביטחון ויציבות לעוסקים בו, לטווח הרחוק.
  3. ההשקעה משתלמת: בניית עסק מצליח כעצמאי בתחום מבוססת על רמת ההשקעה בלקוחות, התמקצעות ולמידה. ניתן להירשם לסדנאות והכשרות בנושאי ניהול משא ומתן, שיווק דיגיטלי, עבודה על שפת הגוף, שיפור כישורי המכירה ועוד. שוק הנדל"ן הוא רחב, אינו נח לרגע ורווי בפעילות. מדי יום יוצאות לפועל עסקאות מכירה, רכישה או השכרה של נכסי מקרקעין שונים בארץ. על מנת להשתלב בפעילות מעשית, יש לקבל את ההכשרה המתאימה ולעבור את בחינת הרישוי.
  4. יכולת ניהול הזמן יכולת ההצלחה והגשה עצמאית: העבודה בענף התיווך נעשית בצורה עצמאית, כך שאת כלל המשימות השוטפות שיש לעשות בהן פגישות ושיחות עם לקוחות, תיאום סיורים בשטח, עבודה משרדית וכדומה, ניתן לעשות במסגרת מאוד גמישה. אחד מהיתרונות הרבים במקצוע הוא שהמתווך אחראי לסדר לעצמו את הזמן – מתי והיכן להתחיל ולסיים את יום העבודה, ימי חופש, ניהול יומן הפגישות ועוד. מדובר בתחום עיסוק גמיש, המאפשר לשלב בסדר היום גם פעילות ספורטיבית, חוגי העשרה, פגישה עם חברים, השקעה בבני המשפחה וכן הלאה.
משרד רי/מקס שירז נדל"ן מצרף סוכנים נוספים לפעילות בירושלים והסביבה.
ליצירת קשר מיידי בנייד / וואצאפ לחצו: http://lp6.me/BjCDd
אם יש לכם את הרצון להקים עסק עצמאי בתחום תיווך הנדל"ן, צרו איתנו קשר עוד היום, או השאירו פרטים באתר ונציגנו ייצרו עמכם קשר בהקדם. כי עם הצלחה לא מתווכחים – והדרך שלך להצלחה יכולה להתחיל היום!
רשת התיווך מספר 1 בישראל ובעולם.
הדרכה לאורך הדרך עד להצלחה.
ניסיון אדיר של רשת תיווך ותיקה בעלת הצלחות מוכחות, ידע נרחב וטכנולוגיה מתקדמת.
אנחנו ברי/מקס שירז נדל"ן עורכים פגישות עם מתעניינים המעוניינים להצטרף לעולם הנדל"ן.
אנו עורכים מפגשים אישיים עבור אלו שמעוניינים בקריירה עצמאית חדשה בנדל"ן.
אם העיסוק בתחום הנדל"ן מעניין אתכם או שהנכם שוקלים להתחיל קריירה בתחום הנדל"ן והנכם מעוניינים ביותר פרטים על התחום, אל תהססו ופנו כבר עכשיו לצורך קבלת פרטים וקביעת פגישה.
במידה וישנם אנשים נוספים סביבך שהתחום עשוי לעניין אותם, ניתן לצרף ולהזמינם למפגש אישי זה.
בפגישה נסקור את עולם נדל"ן בכלל ובדגש על תחום תיווך הנדל"ן בירושלים ובסביבה בפרט.
קצת עלינו:
רי/מקס שירז נדל"ן הינו משרד תיווך מרשת רי/מקס העולמית.
משרדנו פעיל ועוסק בתחומי הנדל"ן מזה 15 שנה.
הננו מתמחים בנדל"ן יד שניה, שיווק פרויקטים ובדגש על פרויקטי יוקרה, פעילות עם משקיעים, יזמויות ועוד.
אנו מחפשים אנשים שאפתניים, בעלי מוטיבציה ורצון ללמוד ולהתפתח בתחום.
לפרטים נוספים:
 
 
 
  • תרגום

    עבריתEnglish
  • יצירת קשר

    • איתור נכסים